THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

mandag den 12. maj 2008

Blomsterløg, køkkenhave og minidrivhus

Tid til en update.

Weekenden er gået med at pusle i haven. Der er blevet "vendt jord" i køkkenhaven, det var hårdt arbejde! Men nu ser jorden fin ud, og det er ved at være tid til at der kan lægges i jorden. Jeg tror dog lige jeg vil ha købt et fuglenet (hedder det ikke det?), ikke kun pga fuglene men også fordi kattene render og skider i jorden! Og jeg har ærligt talt ikke megen lyst til at indtage mine grøntsager tilsat katteekskrementer :(

Jeg har også fået lagt masser af blomsterløg i jorden. Så forhåbentlig kommer vi til at nyde synet af smukke liljer og oxalier henad sommeren.

Der er ved at komme en smule liv i minidrivhuset. Det er solsikkerne, der titter mest frem. En del af de øvrige blomster ser man ikke noget til endnu. Jeg håber da de alle er overlevet. De er blevet passet godt :)

0 kommentarer: