THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag den 25. april 2008

En mindre revolution

Der er sket noget fantastisk - en mindre revolution kan man vel kalde det. Jeg er faktisk begyndt at NYDE at tulle rundt ude i haven og kigge mig omkring. Har købt mig et selvvandende minidrivhus til at forså i, der er plads til 60 forskellige planter, men så mange blir der næppe plads til i haven!

I går gik jeg rundt og fjernede tidsler, der var nogle ordentlige sataner ind imellem, der nærmest havde kvalt alt omkring sig. Men nu - med mit effektive, nyindkøbte ukrudtsfjerner-instrument var de væk i løbet af ingen tid. Ha!

Jeg fik iøvrigt taget lidt stemningsbilleder, men lægger dem lige på samtidig med billeder fra mit kommende mini-drivhus projekt. Jeg har iøvrigt også fået købt blomsterløg, de ryger i jorden snart.

Så nu sker der da noget! :)

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg kan KUN tilslutte mig din begejstring over de smarte nye mælkebøttejern - det er godt nok et fedt redskab!! Jeg er selv heller ikke det største havemenneske (men også godt på vej), og jeg er klart blevet fan af det redskab. Burde findes i alle haver... ;)